Скільки триває виконання замовлення?

В робочі дні відправка запчастин здійснюється в день замовлення. У рідкісних випадках до 2 днів.

Також варто враховувати терміни доставки компанією перевізником.

Які є гарантії на запчастини?

Гарантія на запчастини 14 днів з моменту отримання запчастини.

Ви також можете переконатися в якості і цілісності запчастини прямо у відділенні Нової Пошти або Інтайм при отриманні.

Якщо вас не влаштовує запчастина, ви можете відмовитися від посилки і запчастина повертається автоматично до нас назад.

Якщо запчастина зовнішнє вас влаштувала і ви її забрали та оплатили за товар і доставку а запчастина після установки на автомобіль не працює, ви можете протягом 14 днів з моменту отримання зателефонувати на номер Який вказано в розділі "Контакти" і домовитися про заміну запчастини або в повному поверненні. Гроші повертаються на Зазначені реквізити покупця, а витрати за доставку / пересилання лежать на боці покупця.

Як оплачувати за товари / запчастини?

Оплата можлива при отриманні товару / запчастини в відділенні Нової Пошти, Інтайм або на картку ПриватБанку.

В разі оплати на картку ПриватБанку менеджер повідомить номер карти / рахунку для оплати.

В разі оплати при отриманні товару у відділенні Нової Пошти або Інтайм стягується комісія (від суми замовлення) на користь компанії перевізника.

Як здійснюється доставка запчастин?

Доставка запчастин здійснюється по всій території і регіонах України відомими компаніями Нова Пошта, Інтайм.

За доставку оплачує покупець при отриманні товару у відділенні компанії перевізника.

Як купити / замовити запчастина?

Замовлення здійснюється через сайт або по телефону Який вказано на сайті в розділі "Контакти".
У разі замовлення через сайт, виберіть потрібну вам запчастина, додайте в корзину і потім ви можете оформити замовлення слідуючи інструкціям на сайті під час формування замовлення.